Poza aplikacjami FB w ATOMie zajmujemy się również tworzeniem zewnętrznych aplikacji konkursowych. Powstają one zarówno w ramach współpracy z działem ePR, jak i na zlecenie podmiotów zewnętrznych. Podobnie jak w wypadku aplikacji FB, również na polu aplikacji konkursowych możemy poszczycić się wyjątkowymi wynikami. Duże doświadczenie w tym zakresie pozwoliło nam osiągnąć dziesiątki wdrożeń.
Aplikacje konkursowe, które wdrażaliśmy, realizowały całą gamę funkcjonalności – począwszy od nieskomplikowanej rozrywki, po zadania mające na celu wzmożoną aktywizację użytkowników (np. poprzez zachęcanie do nadsyłania własnych przepisów, tworzenie galerii zdjęć lub przyjmowanie zgłoszeń, wykorzystujących promowany produkt) oraz zaawansowane, kilkuetapowe testy konsumenckie. W tworzeniu bardziej zaawansowanych rozwiązań konkursowych posiłkujemy się natomiast API innych serwisów, takich jak Youtube czy Pinterest.