Nasza Agencja może poszczycić się bogatym doświadczeniem w zakresie przeprowadzania integracji sklepów internetowych z różnego rodzaju systemami magazynowo-sprzedażowymi, takimi jak:
Integracja przebiega w sposób różnorodny, w zależności od konkretnych potrzeb Klienta. Jej zakres i sposób, w jaki jest ona realizowana różnią się od siebie, przez co najczęściej wyróżnić możemy integrację dwustronną: w systemie magazynowo sprzedażowym ze sklepem oraz sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym. System sprzedażowy dostarcza sklepowi informacje na temat towarów, kontrahentów oraz indywidualnych cen, a także stanów magazynowych. Sam sklep natomiast generuje zamówienia w systemie sprzedażowym, korygując tym samym stany magazynowe.
Integracja tego rodzaju i jej przeprowadzenie w znacznym stopniu ułatwia Twoją pracę, obniżając ilość czasu niezbędnego do obsługi zamówień oraz redukując liczbę błędów i pomyłek, które wynikają z potrzeby dbania o spójność systemów w założonym przez Ciebie zakresie.