Wystartuj z nami
PL
Optymalizacja kanałów dystrybucji treści

Kanałami dystrybucji treści można określić sposoby dotarcia do potencjalnego Klienta. Ich optymalizacja to skuteczny sposób na zwiększenie skuteczności działań reklamowych oraz realizacji założonych celów biznesowych.

Na podstawie szeregu narzędzi analitycznych zweryfikujemy efektywność i zyskowność każdego kanału pozyskiwania klientów względem dystrybucji treści oraz sprawdzimy jak współpracuje z pozostałymi kanałami stosowanymi przez Klienta. Dzięki temu dowiesz się, który z ogólnodostępnych kanałów sprawdza się najlepiej i jest najbardziej opłacalny, a z których powinieneś zrezygnować.

Tworzymy rekomendacje dla konkretnych strategii reklamowych, opartych o marketing treści, uwzględniając zarówno profil działalności Twojej firmy, jak i zachowania użytkowników i trendy w branży.

Czym są kanały dystrybucji treści ?

W związku z ich specyfiką można je podzielić następująco:

Kanałami własnymi możemy określić media, gdzie jako firma mamy pełen dostęp do przestrzeni edycyjnej (i mamy nad nią kontrolę), w oparciu o którą możemy rozsyłać i promować naszą treść (content). Do tego typu kanałów należy m.in. strona internetowa, blog firmowy, profile społecznościowe.

Kanały płatne to z reguły publikacje zamieszczane w płatnych serwisach, portalach branżowych, blogach eksperckich. Wadą tych rozwiązań jest brak możliwości zarządzania przestrzenią edycyjną (layout, moderacja), ale dużym plusem jest prestiż danego serwisu, jego zasięg oraz lepsze promowanie Twojej treści.

Kanały pozyskane to miejsca tworzone przez samych użytkowników i przez nich zarządzane. To oni decydują czy i jaka treść zostanie zaprezentowana. Wadą tego rozwiązania jest brak kontroli nad takimi źródłami. Z drugiej strony bardzo dużą zaletą jest duży zasięg i szybkość przekazywania informacji pomiędzy użytkownikami.

Strategia dystrybucji treści

Nad doborem odpowiednich kanałów dystrybucji, czuwa zespół składający się zarówno ze specjalistów od pozycjonowania w wynikach wyszukiwania, jak i public relations. Dzięki temu zyskujesz pewność, że zaproponowane przez nas miejsca publikacji treści nie tylko będą charakteryzowały się dobrymi statystykami, ale także odpowiednią grupą docelową, na której Ci zależy.

Formularz kontaktowy
* pola wymagane
Odkryj więcej naszych usług
Pozycjonowanie lokalne Content Marketing Linki sponsorowane Remarketing Audyty SEO stron internetowych Optymalizacja kanałów dystrybucji treści Wizerunek w wyszukiwarkach internetowych Filtry ręczne i algorytmiczne Audyty witryn konkurencyjnych
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.