Wszystkie działania, polegające na sztucznym i nadmiernym budowaniu wartości danej strony WWW, są z coraz lepszym skutkiem zwalczane przez algorytmy wyszukiwarek. Jeśli Twoja strona zanotowała drastyczny spadek ruchu z wyszukiwarki oraz pozycji na monitorowanych frazach, bardzo możliwe, że wyszukiwarka nałożyła karę na stronę. By zidentyfikować elementy problematyczne oraz zdiagnozować rodzaj kary, przeprowadzamy dokładną analizę działań prowadzonych dotychczas w obrębie domeny. Następnie opracowujemy indywidualnie dopasowaną strategię działań, która przywróci widoczność w wyszukiwarce oraz poprawi reputację witryny w oczach wyszukiwarki.
Ban - Jest to najbardziej dotkliwa kara jaka może spotkać witrynę i wiąże się z wykluczeniem całej witryny z indeksu wyszukiwania danej wyszukiwarki. W wyniku analizy dochodzimy do spostrzeżeń co było powodem nałożenia kary i określamy jakie działania naprawcze należy wdrożyć.
Filtr ręczny – Najczęściej filtry ręczne nadawane są w wyniku nienaturalnego linkowania do witryny klienta. Zdjęcie filtra ręcznego polega na analizie profilu linków Twojej witryny i usunięciu odnośników niskiej jakości, które zostały uznane przez wyszukiwarkę za nienaturalne. Kompleksowo obsługujemy cały proces zdejmowania filtra. Kontaktujemy się z właścicielami stron linkujących do Twojej witryny z prośbą o usunięcie linków, tworzymy listę odnośników do narzędzia Google Disavow Tools. Następnie wysyłamy prośbę o rozpatrzenie dalszej zasadności nałożonego filtra oraz wdrażamy proces budowania dobrego jakościowo, naturalnego zaplecza linków, prowadzących do Twojej witryny. Te w dłuższej perspektywie zaprocentują powrotem witryny na wysokie pozycje w wyszukiwarce.
Filtr algorytmiczny - Jest to równie dotkliwa kara, co filtr ręczny nałożony przez silnik wyszukiwarki. Jednak informacja o nałożeniu go nie jest bezpośrednio przekazywana właścicielowi witryny. Filtry algorytmiczne nadawane są przez algorytm wyszukiwarki na bieżąco. Wynikają z analizy zgodności strony Klienta z wytycznymi dla webmasterów pod względem jakości witryny internetowej i jej optymalizacji oraz naturalności profil linków przychodzących. By móc określić czy filtr algorytmiczny faktycznie został nałożony, potrzebna jest wstępna analiza kondycji witryny, ruchu w jej obrębie oraz pozycje zajmowane przez pozycjonowane dotychczas frazy. Wymagane jest również dokładne zbadanie profilu linków, aby zdiagnozować czy powodem nałożenia filtra nie było nienaturalne linkowanie. Analiza tych elementów pozwoli zidentyfikować słabe strony witryny oraz opracować plan naprawczy, czyli długoterminową strategię, której celem będzie wzrost widoczności w wyszukiwarce oraz zbudowanie zaufania Twojej strony.
Jeśli podejrzewasz, że Twoja witryna mogła paść ofiarą nałożonego filtra, zgłoś się do Nas!