Głównym celem audytu SEO jest uzyskanie informacji o tym, jak dobrze witryna jest przygotowana pod pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Po przeanalizowaniu witryny, możemy wypunktować działania, które należy wykonać w celu wyeliminowania słabych stron oraz pełnego wykorzystania możliwości witryny.
Audyt SEO to analiza kilkudziesięciu elementów tzw. czynników rankingowych, mających wpływ na widoczność serwisu w wyszukiwarkach. Co roku wyszukiwarka Google wprowadza ponad 500 zmian w algorytmie, dlatego istotne jest aby strona była ciągle dostosowywana do wytycznych dla webmasterów i standardów tworzenia stron internetowych. Na podstawie przygotowanego przez nas audytu strony WWW, wykonujemy optymalizację wybranych elementów na stronie, co przekłada się na wzrost jej “przyjazności” zarówno dla użytkowników odwiedzających Twój serwis jak i robotów wyszukiwarek. Dopiero poprawna optymalizacja strony pod wyszukiwarki daje zasadność prowadzenia kampanii SEO, pozycjonowania long tail czy content marketingu.
Co ważne, przeprowadzanie audytu SEO i optymalizacja według wytycznych dla webmasterów i standardów tworzenia stron internetowych, gwarantuje obniżenie kosztów prowadzenia dalszych działań e-marketingowych (SEO & SEM).