Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Laserowa precyzja działań contentowych

Dla marki Laser DeLux przeprowadziliśmy kampanię content marketingu oraz SEO (w tym pozycjonowanie lokalne), poprzedzone optymalizacją i rozbudową nowego serwisu internetowego. W trakcie współpracy witryna internetowa osiągnęła 139% wzrostu ruchu i 212% wzrostu widoczności, dzięki czemu marka umocniła swoją pozycję ogólnopolskiego lidera w branży depilacji laserowej.

Rezultaty pracy zamknęliśmy w jednej pigułce!

Dla marki Vita Buer D3 przemierzyliśmy astralne drogi, by Słońce umieścić w pigułce!

Stworzyliśmy optymalną strategię marketingu treści i prowadziliśmy kampanię promocyjną, która rozpoczęła się w 2015 roku. Promowaliśmy serwis sloncewpigulce.pl w wyszukiwarkach internetowych i social media. Zrealizowaliśmy główny cel strategii, osiągając wzrost widoczności organicznej w wynikach wyszukiwania o 335%, co przełożyło się zarówno na przyrost nowych użytkowników, jak i użytkowników powracających do serwisu.

Wyniki dla Śnieżki widać jak czarne na białym

Z naszym Klientem, Fabryką Farb i Lakierów Śnieżka S.A. rozpoczęliśmy kompleksowe działania content marketingowe w 2014 roku. Priorytetowym celem strategii content marketingowej było osiągnięcie wzrostu ruchu organicznego w obrębie witryny internetowej marki. W ciągu dwóch lat współpracy z naszą agencją strona internetowa marki Śnieżka osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 276%, umacniając tym samym swoją pozycję w roli rynkowego eksperta. Przyrost nowych użytkowników przekroczył 273%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 299%. Znacząco wzrosła także ilość odwołań z sieci społecznościowych w postaci udostępnień i polubień publikowanych treści.

Pollena Ewa PIĘKNY WZROST WIDOCZNOŚCI MARKI

Rozpoczynając współpracę z POLLENA EWA, podjęliśmy się przygotowania pełnej strategii marketingowej marki, której założeniem było zwiększenie widoczności organicznej domeny oraz liczby nowych użytkowników odwiedzających serwis.

Sęk w dobrym contencie!

W ciągu 2 lat współpracy Vidaronu z ATOM Agency strona internetowa osiągnęła wzrost ruchu organicznego o 266%, dzięki czemu marka jeszcze bardziej umocniła swój wizerunek eksperta w zakresie produktów przeznaczonych do pielęgnacji drewna. Przyrost nowych użytkowników osiągnął natomiast prawie 244%, a ilość użytkowników powracających na stronę internetową wzrosła o ponad 223%!

SZTUKA CONTENTU WEDŁUG MISTRZA

Podczas prawie dwuletniej współpracy z marką OYAKATA, udało nam się osiągnąć średni wzrost ruchu organicznego na poziomie 146%, a użytkownicy z organicznych wyników wyszukiwania stanowią obecnie główne źródło ruchu na witrynie. Fani marki, chętnie czytają regularnie zamieszczane artykuły dotyczące kultury i smaków Japonii, dzięki czemu OYAKATA pojawia się w wynikach wyszukiwania na prawie 500 fraz, w tym te najtrudniejsze takie jak tempura, sashimi czy też alfabet japoński.

Dla Benzacne oczyściliśmy drogę na szczyt w Google

Dla jednego z produktów firmy Takeda – marki Benzacne zaproponowaliśmy strategię content marketingową, która pozwoliła osiągnąć nam najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Zaprojektowaliśmy od podstaw serwis internetowy benzacne.pl, posiadający autorski system CMS, który pozwolił maksymalnie dostosować witrynę do wymagań wyszukiwarek. Ruch pochodzący z wyszukiwarki Google osiągnął wzrost o ponad 367% i systematycznie wzrasta. Zwiększyliśmy również zaangażowanie i świadomość marki u użytkowników serwisu. Przyrost nowych użytkowników osiągnął ponad 348%, a użytkowników powracających - ponad 547%!

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.