Wystartuj z nami
PL
PRZESZUKAJ GALAKTYKĘ:
Big Idea & Big Fun, czyli o strategii marketingowej dla Moxy Poznań

Nowa Big Idea dla marki Moxy Hotel Poznań zakładała połączenie młodzieńczej lekkości przekazu w kanałach offline i online oraz wyrazistych, zapadających w pamięć elementów Key Visual. Po stworzeniu indywidualnego i wyjątkowego DNA marki zaszczepiliśmy je w social mediach, reklamach Google i na Facebooku, z pomocą influencer marketingu i… odrobiny szaleństwa. Zapraszamy do zapoznania się z efektami naszej pracy!

Dobrze wysmażona strategia marketingowa

Nasza długoletnia współpraca z siecią hoteli ibis przyniosła wielkie wyzwanie kulinarne. Podjęliśmy rękawicę (oraz czapkę kucharską), tworząc kompleksową strategię marketingową. Połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenie w odpowiednich proporcjach, uzyskując iburger - koncepcję odświeżającą ideę burgera i ofertę restauracji. Dołożyliśmy do tego warstwę wizualną menu, ubioru pracowników oraz wystrój restauracji. Nasz przepis na sukces jest spójny, dopasowany do klienta, a co najważniejsze - smaczny!

Wytrawna kampania hoteli Sheraton pobudza apetyt

Od ponad 6 lat bierzemy udział w realizacji kampanii promujących eventy gastronomiczne dla sieci hoteli Sheraton, a także dla warszawskich hoteli Marriott i The Westin. Jesteśmy odpowiedzialni za opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii mediowej oraz key messages każdego wydarzenia. Nasz zespół odpowiada również za oprawę graficzną, obejmującą zarówno key visual, jak i animacje reklamowe.

DTP
Nowa przestrzeń w kosmosie

Wieloletnia misja z siecią hoteli NOVOTEL doprowadziła do galaktycznych wyników współpracy. Stworzyliśmy nie tylko nową przestrzeń gastronomiczną w kosmosie, ale również wprowadziliśmy naszą relację na nową orbitę zaufania.

Poznaj case i zobacz dokąd wspólnie dotarliśmy!

Odlotowa misja w kolorze pink

W 2018 roku razem z marketingiem centralnym spółki Polski Holding Hotelowy przystąpiliśmy do zupełnie nowego wyzwania – całego planu marketingowego dla nowej inwestycji spółki - Moxy Katowice Airport. Efektem tej współpracy była strategia zawierająca ton komunikacji, key messages oraz key visual, a także cały media plan uwzględniający zarówno realizacje online jak i offline, w tym nawet wsparcie w organizacji stanowisk promocyjnych na lotnisku.

Wiemy wszystko o materii
dobrej kampanii
Nasze pomysły – Twoje efekty.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.