Instagram to aplikacja mobilna, dostępna w systemach IOS i Android, która umożliwia zamieszczanie zdjęć i krótkich filmów video, udostępnianie ich innym użytkownikom i dzielenie się zawartością w pozostałych kanałach Social Media.
Siła Instagrama leży w jego specyfice – komunikowanie się za pomocą zawartości wizualnej, odznacza się znacznie większą siłą zapamiętywania (ludzki mózg przetwarza informacje wizualne 60 razy szybciej niż informacje tekstowe). Sprawia to, że po Instagram sięgają najczęściej młodzi odbiorcy, wychowani w kulturze komunikacji internetowej i krótkich, graficznych informacji. Liczba użytkowników Instagrama w Polsce sięga ponad 3 milionów, natomiast na całym świecie z aplikacji korzysta ponad 400 milionów aktywnych użytkowników.
Coraz więcej dużych przedsiębiorców komunikuje się z odbiorcami za pomocą Instagrama, generując liczne akcje specjalne. W ATOM Agency wiemy jak prowadzić instagram. Rozumiemy, że zbudowanie dobrej strategii komunikacji polega na łączeniu odpowiednich kanałów, dostosowanych do konkretnych grup docelowych, wyznaczonych pod kątem profilu obsługiwanej marki. W tym celu tworzymy półroczną lub roczną strategię, którą realizujemy we współpracy z klientem.
Zajmujemy się moderowaniem profilu, wchodzeniem w interakcje z innymi użytkownikami poruszającymi podobne tematy oraz tworzeniem unikalnych #hashtagów odpowiednich dla klienta. Tworzymy treści spójne wizualnie i docierające do możliwie jak najszerszej grupy odbiorców, wypełniając profil niezbędnymi informacjami na temat marki i atrakcyjnymi zdjęciami.
Zajmujemy się przygotowaniem konkursów i akcji specjalnych – opracowujemy ich koncepcje i wprowadzamy je w życie, tworząc regulaminy i moderując ich przebieg. Raz w miesiącu tworzymy raporty, które pokazują rozwój profilu i zmiany zaistniałe dzięki naszej pracy.