Optymalizacja współczynnika konwersji, czyli zwiększanie rentowności twojego biznesu jest jednym z kluczowych elementów działalności firmy w Internecie. Pozwala zwiększyć ilość pozyskanych leadów, poprawić sprzedaż oraz zwiększyć zyski twojego biznesu bez potrzeby pozyskiwania dodatkowego ruchu na stronę. Poprawa konwersji przełoży się na większe przywiązanie użytkowników do Twojej firmy, a także umożliwia zdobycie przewagi konkurencyjnej, ponieważ pozyskujesz klientów taniej niż twoi konkurenci.
ATOM Agency pomoże Ci zwiększyć zyski bez konieczności inwestowania kolejnych pieniędzy na reklamę. Uwzględniając zachowania użytkowników, profil działalności oraz użyteczność strony internetowej, opracujemy strategię umożliwiającą uzyskanie możliwie najwyższego poziomu konwersji.
Stosowana przez nas strategia poprawy współczynników konwersji to cykliczny proces, polegający na ciągłej analizie i optymalizacji:
Realizując proces optymalizacji, trzeba brać pod uwagę przede wszystkim samego Klienta, jego zachowania oraz interakcje, które przeprowadza podczas wizyty na Twoim serwisie internetowym. W przypadku ecommerce, koniecznym warunkiem jest, by nasze działania przyniosły zamierzony skutek. Strona produktowa powinna zapewniać potencjalnemu Klientowi wygodę podczas nawigacji, przeglądania produktów, odpowiadała na jego pytania, zachęcała do podjęcia działań (tzw „call to action”) oraz była przyjazna na każdym etapie realizacji zamówienia.
Stosowane przez nas metody optymalizacji konwersji i zwiększenia liczby wizyt zakończonych zrealizowaniem celu:
Masz pytania? Chcesz się dowiedzieć więcej o procesie który stosujemy? Skontaktuj się z nami.