Analizujemy strony internetowe naszych klientów pod kątem jakościowym (ang. qualitative). Dane te są niezbędne w celu określenia potencjału witryny internetowej Klienta i możliwości jej optymalizacji.
Dowiesz się m.in. na którym etapie lejka sprzedażowego użytkownicy rezygnują i dlaczego tak się dzieje. Dodatkowo wskażemy również powody, dla których klienci zdecydowali się na skorzystanie z oferty oraz co myślą o Twojej marce.
Raport przygotowany przez naszych specjalistów od analityki, przedstawi informację zwrotną na temat satysfakcji użytkownika z korzystania z witryny. Uwzględni on również zmiany konieczne do wprowadzenia, by strona była bardziej przyjazna i realizowała założone cele. Tym samym, znacząco poprawisz skuteczność działań reklamowych Twojej firmy i rentowność działań prowadzonych w internecie.
Dane jakościowe zbieramy poprzez testowanie treści, modyfikację wizualną strony i ankiety. Wykorzystujemy do tego również szereg najskuteczniejszych metod analityki internetowej, jak testy A/B, mapy ciepła (tzw. heatmapy) oraz mapy scrollowania.