Projekt konkursowy strony www dla marki Yum Yum (japońskiego koncernu Ajinomoto) został przemyślany w najdrobniejszym szczególe.
Wiodącym kolorem witryny jest magenta „wyciągnięta” z opakowania YumYum DUCK, jednego z głównych produktów marki. Odcień ten został użyty w górnej części witryny, w linkach, hasłach i wreszcie w stopce strony tworząc odpowiednią klamrę kompozycyjną projektu.
Strona nawiązuje do klimatu Tajlandii, w projekcie przeplatają się elementy naturalne (liście bananowca) i złote ornamenty Kraju Wiecznego Uśmiechu.
Głównym celem nowej witryny jest zwiększenie świadomości produktu wśród potencjalnych konsumentów, dlatego opakowanie YumYum stanowi bardzo istotny element strony – znalazło się w górnym sliderze, a także w module produktowym strony głównej. Z racji różnych technik jego prezentacji, użytkownik nie czuje się przytłoczony widokiem opakowania, wręcz przeciwnie, jest go ciekawy. Produkt ma tym samym dużo większą szansę na zapisanie się w świadomości użytkownika odwiedzającego witrynę.
Poza prezentacją oferty, w obrębie witryny agencja zaplanowała dwie bardzo istotne sekcje: blogową oraz z przepisami. Obie gromadzą wartościowe i wysoko jakościowe treści, które w efektywny sposób wpływają na zwiększenie widoczności marki w wyszukiwarce Google.
Co więcej, strona z małą rozbudowaną strukturą musi posiadać funkcjonalności, które zaskoczą lub zaciekawią użytkownika na tyle, że postanowi on zostać na stronie dłużej. Dlatego, wartym uwagi jest zaprojektowany przez agencję moduł wartości dodanych.
Pierwszy nich to mapa Tajlandii, której zadaniem jest uwiarygodnienie pochodzenia produktów;
Drugim jest włączona na stale akcja konkursowa, w której każdy odwiedzający witrynę użytkownik może wziąć udział. Zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań zamkniętych i jedno otwarte. Wygrywający (jedna osoba tygodniowo) otrzymuje zapas produktów YumYum zapakowanych w „smaczną torbę”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki. Działanie daje również możliwość wypróbowania smaków YumYum. Jest to też dobra akcja wirusowa - biorący udział mogą przesyłać do znajomych link z quizem i zachęcać do wspólnej zabawy, dzięki czemu strona zyskuje większy rozgłos. A że zarówno witryna jak i sama domena są nowe, pomagamy stronie zbudować odpowiedni autorytet w Internecie.
Trzecim modułem są Oryginalne tajskie przyprawy, gdzie użytkownik ma okazję zapoznać się ze wszystkimi tajskimi składnikami użytymi w produktach tj. trawa cytrynowa, imbir etc. Jest to działanie uwiarygadniające produkt i zapewniające dodatkowe linkowanie wewnętrzne w obrębie witryny (ze składników będzie możliwość przejścia np. do sekcji produktowej).
Praca zespołu projektowego ATOM Agency zaowocowała projektem dopracowanym perfekcyjnie tak w warstwie graficzno-wizualnej jak i aspekcie technicznym (strona została świetnie przygotowana pod kątem bardzo dynamicznego wzrostu widoczności witryny w wyszukiwarce Google).