Współpracę z ABB Sp. z o.o. rozpoczęliśmy pod koniec 2018 roku. ABB jest liderem technologicznym, który wspiera cyfrową transformację przemysłu. Do naszych zadań należało prowadzenie komunikacji marki na Facebooku oraz Instagramie. Celem naszych działań było zwiększenie świadomości marki wśród użytkowników tych kanałów.
Komunikacja w social mediach była prowadzona dwutorowo. Treści dotyczące produktów i usług były kierowane do obecnych i potencjalnych klientów firmy ABB, zaś te, dotyczące trendów i nowych technologii w przemyśle, do osób zainteresowanych tematyką. W naszych działaniach postawiliśmy na różnorodność formatów. Wykorzystaliśmy m.in. posty video, tap&view, linkposty, gify oraz karuzele. Prowadziliśmy również kampanie reklamowe w postaci dark postów, informujące o wydarzeniach, rekrutacjach etc. Reklamy w zależności od celu miały charakter B2B lub B2C.
średni dzienny
zasięg
wyświetleń (płatne i organiczne)
zasięg całkowity
płatny
aktywność dotycząca
postów