Firma POLLENA-EWA SA już od 100 lat pielęgnuje bogatą tradycję produkcji kosmetyków. Wszystko zaczęło się w 1919 roku w Łodzi od produkcji mydła i wody kolońskiej. Z biegiem lat, firma zaczęła wprowadzać coraz odważniejsze pomysły, dzięki czemu stała się rodzimym pionierem na polskim rynku kosmetycznym. Dziś POLLENA-EWA SA może się poszczycić nie tylko wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim produktami o wysokiej jakości i skuteczności działania.
Ponadto firma w ramach Konsorcjum Plantarum realizuje projekt, w którym współpracuje nad przygotowaniem strategii wykorzystania polskich surowców roślinnych w preparatach kosmetycznych. Ekstrakty pozyskane w ramach badań zostaną wykorzystane w nowych recepturach kremów, balsamów, czy żelów pod prysznic. Efektem takiego działania jest nie tylko produkcja naturalnych i bezpiecznych produktów, ale także zwiększona rozpoznawalność marki na polskim rynku dermokosmetyków.
Najważniejszym zadaniem było zwiększenie widoczności marki w sieci, dlatego nasze działania rozpoczęliśmy od szczegółowego audytu optymalizacyjnego witryny internetowej. Następnie, szczegółowo zaplanowaliśmy wygląd, strukturę i funkcjonalności nowego modułu w serwisie – sekcji blogowej, gdzie rozpoczęliśmy działania związane ze strategią content marketingową.
Strategię realizowaną w social media podzieliliśmy na 4 bloki tematyczne postów: historyczny, produktowy, angażujący i lifestylowy. Połączenie ciekawej treści i angażującej grafiki było bodźcem do rozbudzenia aktywności wśród użytkowników. Zyskaliśmy ponad 2100 nowych fanów, a zasięg postów wyniósł ponad 4 mln. Udało nam się to dzięki kompleksowej strategii zarzadzania marką w social media.
nowych fanów
zasięg reklam
Nawiązując współpracę z influencerami i blogerami naszym celem było pozyskanie lojalnej grupy fanów, w oparciu o wspólne zainteresowania, potrzeby, problemy, poczucie estetyki i lifestyle. Po zarekomendowaniu określonych autorytetów z branży beauty zyskaliśmy akceptację i rozpoczęliśmy działania. Półroczna współpraca z jedną blogerką zaowocowała liczbą 500 nowych fanów, a zdjęcia na jej profilu z produktami POLLENA-EWA otrzymały łącznie 2173 polubienia.
nowych fanów przy
współpracy
z jedną blogerką
polubienia postów
1 blogerki dotyczących
POLLENA-EWA