Wystartuj z nami
PL
Brand Heroes
KLIENT: Poczta Polska
 

Wprowadzając Brand Heroes do komunikacji Poczty Polskiej, chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki oraz uczynić go bardziej przyjaznym. Zależało nam, aby urozmaicić tradycyjną formę przekazu na profilu korporacyjnym Poczty Polskiej o dialogi dwóch
wyrazistych postaci, szybko zjednujących sobie sympatię wśród potencjalnych Klientów.

W ramach współpracy przygotowaliśmy różnorodne pozy postaci, wraz z wachlarzem odpowiednich atrybutów. Ideą przewodnią wprowadzenia Brand Heroes do komunikacji marki było to, aby Bociek kojarzył się z nieco bardziej tradycyjnym podejściem do Poczty Polskiej, które część Klientów nadal preferuje, a Gołąb uosabiał nowoczesne usługi.

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.