Wieloletnia współpraca z Primaverą – wodą źródlaną, której producentem jest Polska Woda Sp. z.o.o - zaowocowała wypracowaniem całkowicie nowej strategii komunikacji marki w social mediach. Primavera stałą się nowocześniejsza, bardziej pewna siebie, czasami nawet zadziorna. Przede wszystkim jednak, oferowany przez markę produkt, został głównym bohaterem profilu. Wszystko po to, by jak najbardziej angażować nową grupę docelową marki, czyli osoby w wieku 13-34 lata.
Wraz z nową strategią komunikacji oraz nową grupą docelową, nie mogliśmy zapomnieć o drugim najpopularniejszym medium społecznościowy w internecie. Mowa oczywiście o Instagramie, na którym zagościła również woda źródlana Primavera. Drugi kanał, stał się uzupełnieniem prowadzonego wcześniej profilu na Facebooku. Treści publikowane na Instagramie są całkowicie unikatowe i stanowią dodatkową rozrywkę dla obecnych i nowych Fanów marki.
Nowa strategia Social Media włączyła do głównych działań marki w social media również FacebookAds. Głównymi celami kampanii jest promowanie publikowanych treści wśród potencjalnych Fanów marki oraz pozyskiwanie nowych użytkowników na fanpage. Wykorzystując możliwości narzędzia reklamowego Facebooka promujemy również treści na dedykowanym kanale marki na Instagramie.
nowych Fanów
zasięgu reklamy
wyświetleń reklamy
aktywności pod postami