Wystartuj z nami
PL
Działania Social Media
KLIENT: Primavera
 
FACEBOOK

Wieloletnia współpraca z Primaverą – wodą źródlaną, której producentem jest Polska Woda Sp. z.o.o - zaowocowała wypracowaniem całkowicie nowej strategii komunikacji marki w social mediach. Primavera stałą się nowocześniejsza, bardziej pewna siebie, czasami nawet zadziorna. Przede wszystkim jednak, oferowany przez markę produkt, został głównym bohaterem profilu. Wszystko po to, by jak najbardziej angażować nową grupę docelową marki, czyli osoby w wieku 13-34 lata.

INSTAGRAM

Wraz z nową strategią komunikacji oraz nową grupą docelową, nie mogliśmy zapomnieć o drugim najpopularniejszym medium społecznościowy w internecie. Mowa oczywiście o Instagramie, na którym zagościła również woda źródlana Primavera. Drugi kanał, stał się uzupełnieniem prowadzonego wcześniej profilu na Facebooku. Treści publikowane na Instagramie są całkowicie unikatowe i stanowią dodatkową rozrywkę dla obecnych i nowych Fanów marki.

KAMPANIA REKLAMOWA

Nowa strategia Social Media włączyła do głównych działań marki w social media również FacebookAds. Głównymi celami kampanii jest promowanie publikowanych treści wśród potencjalnych Fanów marki oraz pozyskiwanie nowych użytkowników na fanpage. Wykorzystując możliwości narzędzia reklamowego Facebooka promujemy również treści na dedykowanym kanale marki na Instagramie.

 

Dzięki Facebook Ads uzyskujemy każdego miesiąca:

 

1 200

nowych Fanów

115 000

zasięgu reklamy

200 000

wyświetleń reklamy

3 000

aktywności pod postami



 

 

 

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.