Tętniąca życiem, designerska sieć hoteli Moxy to synonim luzu, komfortu, nowoczesności, młodości i rozrywki. Jest to ekonomiczna marka grupy Marriott, która zajęła już 3 kontynenty – Amerykę Północną, Azję oraz Europę. Pierwszy taki hotel w Europie Środkowo-Wschodniej powstał w Katowicach-Pyrzowicach obok Międzynarodowego Portu Lotniczego.
100 komfortowych pokoi i modernistyczna przestrzeń ze śląskim motywem to odpowiedź na oczekiwania współczesnych gości – millennialsów. To oni dyktują turystyczne trendy, dlatego priorytet marki to swoboda stylu życia, pasja, zabawa oraz wypoczynek. Czynna 24/7 barowa wyspa jest towarzyskim centrum rozrywki i daje możliwość zrelaksowania się z drinkiem lub doładowania kawą o każdej porze dnia i nocy. Natomiast zmęczeni poszukiwacze przygód mogą odnaleźć wytchnienie w hotelowym salonie.
Zdjęcia dzięki uprzejmości Polski Holding Hotelowy:
Współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym rozpoczęliśmy w 2016 roku. Od tego czasu dbamy o strategię reklamową wszystkich hoteli spółki (10 obiektów, w tym m.in. Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Hampton by Hilton Gdańsk Airport czy też Golden Tulip Międzyzdroje). Każdy z nich potrzebuje odrębnej i unikalnej wizji, dlatego każdorazowo, nasz dedykowany team projektowy przygotowuje indywidualny i dostosowany do targetu hotelu plan komunikacji marketingowej i pełnej strategii online oraz charakter komunikacji marketingowej.
W 2018 roku razem z marketingiem centralnym spółki przystąpiliśmy do zupełnie nowego wyzwania – całego planu marketingowego dla nowej inwestycji spółki - Moxy Katowice Airport. W kooperacji z Klientem przygotowaliśmy nieszablonową i oryginalną koncepcję promocji nowego hotelu. Dużym wyzwaniem była zarówno – lokalizacja obiektu przy lotnisku, jak i sam charakter brandu. Moxy to marka bardzo młodzieżowa i nowoczesna, a w amerykańskim wydaniu – kontrowersyjna. Jednak jej realizacja w Polsce, wymagała odpowiedniego dopasowania do innej grupy docelowej gości.
Efektem tej współpracy była strategia zawierająca ton komunikacji, key messages oraz key visual, a także cały media plan uwzględniający zarówno realizacje online jak i offline, w tym nawet wsparcie w organizacji stanowisk promocyjnych na lotnisku.
Współtworzenie strategii
Key visual
Spot reklamowy
Wsparcie przy evencie na lotnisku
Materiały online
Projekt i realizacja materiałów BTL i ATL
Aranżacja strefy lotniska
Współpraca
z podwykonawcami
Moxy Katowice Airport, ze względu na charakter marki, wymagał nowatorskiego podejścia w kwestii key visual. Opracowując key visual na polski rynek, musieliśmy wziąć pod uwagę wcześniejszy wizerunek zagranicznych obiektów z rodziny Moxy i odpowiednio go dostosować. Dlatego przełożenie zachodniej koncepcji wiązało się z wyważonym, ale również wiernym oryginałowi odwzorowaniem efektownego, mocnego i atrakcyjnego przekazu. Do odbiorców trafiliśmy odważnymi i energetycznymi grafikami, a także chwytliwymi hasłami.
Na podstawie opracowanego KV powstał spot reklamowy, a także pełna oprawa graficzna lotniska i materiały reklamowe hotelu.
Bardzo ważną rolę w media planie pełnił spot reklamowy. Była to główna oś komunikacyjna materiałów przygotowanych na potrzeby dwóch kanałów - Facebook Ads oraz Google AdWords.
Spot przygotowaliśmy zgodnie z ogólną koncepcją marki w dwóch wersjach - 30 i 15 sekund – w zależności od narzędzia reklamowego. Dobrze przemyślany storyboard, oparty na przekazie „EAT, SLEEP, PARTY, REPEAT”, dobór odpowiednich kadrów i energiczna muzyka sprawiły, że każdy, kto go obejrzy, natychmiast chce się znaleźć #atthemoxy.
Aktywnie wspieraliśmy Klienta w kontakcie i działaniach podejmowanych na lotnisku. Odpowiadaliśmy za konsultacje z podwykonawcami. Mając pełną świadomość założeń i celów marki doradzaliśmy w kwestiach wizerunkowych, zwracaliśmy uwagę na każdy szczegół i proponowaliśmy rozwiązania spójne z działaniami online.
Byliśmy jedyną agencją odpowiadającą zarówno za działania online jak i offline, która w pełni opiekowała się marką na każdym etapie wprowadzania jej na rynek polski. Pełne zaangażowanie, ścisła współpraca na linii Agencja-Klient i wielotorowość działań pozwoliły na uzyskanie rewelacyjnych efektów, wypełnienia w 100% przewidzianych przez markę celów oraz zdobycia dużego rozgłosu jeszcze przed otwarciem Moxy. Na samym otwarciu bawiliśmy się rewelacyjnie!
Rekomendacje naszego Klienta są dowodem najwyższego zadowolenia, a ich wyrazem jest powierzenie nam realizacji kolejnych strategii marketingowych dla nowopowstałych hoteli – Holiday Inn Express Rzeszów Airport oraz Moxy Poznań Airport.
Zdjęcia dzięki uprzejmości Polski Holding Hotelowy: