Młodość, energia, rozrywka – oto synonimy sieci hoteli Moxy, należącej do międzynarodowej grupy hotelowej Marriott. Obecny na trzech kontynentach: w Azji, Europie i Ameryce Północnej, Moxy zawitał również do Polski. Tym razem otworzył swoje drzwi w sąsiedztwie Portu Lotniczego im. Henryka Wieniawskiego w Poznaniu.
W oryginalnych wnętrzach hotelu odnajdą się żądni emocji i doskonałej zabawy millenialsi, których styl życia i energia stanowiły główne inspiracje dla wystroju wnętrz nowego obiektu. Jego centralnym punktem jest czynna przez całą dobę wyspa – miejsce, w którym goście mogą odprężyć się w swoim towarzystwie po całonocnej imprezie lub – dzięki autorskim drinkom – wprowadzić się w szampański nastrój przed wieczornym wyjściem. Dla osób potrzebujących spokojnego odpoczynku została przygotowana pełna nieoczywistych rozwiązań przestrzeń wspólnego, urokliwego salonu.
Współpraca zespołu Atom Agency z hotelem Moxy Poznań zaowocowała reinterpretacją pierwotnie amerykańskiego stylu obiektów Moxy i dostosowaniem go do realiów polskiego rynku hotelowego. Stworzyliśmy więc w pełni autorską, nowoczesną koncepcję całej kampanii reklamowej. U jej podstaw leży próba zachęcania gości do podjęcia aktywności – rozumianej jako przemieszczanie się, bycie w ruchu. Główna idea odnosi się więc do podróży, z którymi jest związany zarówno hotel, jak i jego położenie – niedaleko portu lotniczego. Odwołując się do podróżowania, zwróciliśmy z kolei uwagę grupy docelowej – aktywnych i ciekawych świata millenialsów, którzy odkrywanie kolejnych rejonów świata mają we krwi. Odważne kroczenie w kierunku obranego celu, ze swobodą i ciekawością oraz pozostawanie w ciągłym ruchu to podstawy strategii Moxy Poznań.
Nasz pomysł zakładał w pełni interaktywny charakter komunikacji z gościem. Bezpośrednie oddziaływanie na odbiorcę i motywowanie go do podjęcia działania doskonale pokazaliśmy w dynamicznych projektach graficznych i przekazach reklamowych. Zaproponowane realizacje mają za zadanie najpierw przykuć uwagę, a następnie rozbawić i skłonić do aktywnej eksploracji tego, co znajduje się wokół.
Istotnym elementem key visual są slogany reklamowe stworzone według koncepcji Atom Agency. Do ich głównych zadań należy:
Hasło podzielone na kilka elementów umieszczonych w przestrzeni (w postaci – przykładowo – grafik lub reklam na ruchomej taśmie bagażowej czy w innych miejscach) to tylko niektóre z pomysłów zaproponowanych dla Moxy Hotel Poznań. Każda z kreatywnych reprezentacji całej idei w przestrzeni zmuszała odbiorców do ciągłej aktywności, ponieważ – aby poznać koncept w całości – trzeba było podążać śladami ruchomych elementów wyposażenia lotniska. Skłaniało to do dogłębnego eksplorowania przestrzeni, nawiązując w ten sposób do ogólnego przekazu kierowanego przez hotel. Te nowatorskie rozwiązania sprawiły, że zaprojektowana przez nas reklama pełniła nie tylko funkcję sprzedażową, ale również, a możne nawet przede wszystkim – za sprawą elementu grywalizacji – informacyjną i utrwalającą obraz Moxy Hotel Poznań w umysłach gości.
W ramach współpracy stworzona została również tematyczna strona na Facebooku, którą zespół Atom Agency aktywnie zarządzał przez wiele miesięcy. Pojawiły się na niej liczne, ciekawe formaty graficzne i kreacje doskonale nawiązujące do Big Idea Moxy Hotel Poznań. Całość była utrzymana w lekkiej, młodzieżowej i nowoczesnej formie, współgrającej z hotelowym key visualem.
W całkiem nowej odsłonie poznańskiego Moxy Hotel nie mogło zabraknąć miejsca dla influencerów, który stali się ambasadorami marki w sieci, social mediach i realnym świecie. Znaleźli się wśród nich m.in. Patrycja Rygusiak – uczestniczka programu MasterChef TVN, mytujemy, czyli blogerzy i wielbiciele dobrego jedzenia, a także Tomasz Miller – nie bez przyczyny nazywany współczesnym gentlemanem. W ramach współpracy trafiły do nich przesyłki kreatywne, zachęcające do udziału w uroczystym otwarciu poznańskiego hotelu Moxy.
Do zadań ATOM Agency należało również zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem Google Adwords i Facebook Ads. Nasza praca objęła m.in. opracowanie pełnego media planu, wdrożenie reklam, raportowanie osiągniętych wyników i tworzenie rekomendacji. Wspólnym celem wszystkich tych działań było zachęcenie do odwiedzenia Moxy Hotel Poznań osób podróżujących na terenie kraju i międzynarodowo oraz pracowników dużych firm z całej Polski, a także wzmocnienie rozpoznawalności Moxy Hotel Poznań na turystycznym rynku krajowym.