Wystartuj z nami
PL
Formaty reklam Oyakata Google Adwords
Formaty reklam dla marki Oyakata - Google Adwords
Banner Oyakata na stronie interia.pl - wizualizacja
Google Adwords
KLIENT: Oyakata
 

Prowadzona kampania AdWords dla marki OYAKATA stanowiła „połączenie różnych typów reklamy” mających na celu wypromowanie oraz wzmocnienie rozpoznawalności produktów, okazjonalnie kampania wykorzystywana była również do promocji zorganizowanych konkursów.  W ramach działań prowadzone były kampanie kierowane do sieci reklamowej i sieci wyszukiwania, reklamy tekstowe i graficzne, remarketing oraz różne jego odmiany.  Łącznie wszystkie formy reklamy wyświetlone zostały ponad 110 mln razy i odpowiadają za 63% całego ruchu wygenerowanego na stronie WWW.

110 mln

wyświetleń
reklamy

63%

całego ruchu
na stronie

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.