Firma Bezgluten w krótkim czasie planowała wypuścić 3 odświeżone oraz nowe linie produktowe. Zadaniem agencji było skutecznie zakomunikowanie w social mediach pojawienia się zupełnie różnych artykułów. Dla każdego z nich przygotowaliśmy oryginalną i spójną dla całej marki strategię komunikacji. Dzięki temu udało nam się wyróżnić wszystkie 3 linie, tak aby zapadły odbiorcom w pamięć. W naszych działaniach postawiliśmy na humor i zabawę, ale także podkreśliliśmy wartości i właściwości produktu oraz zdrowy styl życia.
Sposób na spójność i wielotorowość w social media to nasze know how. Różne produkty, to różnorodne claimy i kreacje graficzne, inne sposoby promocji, rozmaita strategia komunikacji oraz nowe pomysły reklamowe. Odmieniony wizerunek chleba powszedniego i jego zmieniona receptura wymagały zakomunikowania odświeżenia tego produktu. Z kolei makarony potrzebowały pomysłu na podkreślenie rozbudowanej oferty nowych kształtów. Ostatnią kategorią produktową były nachosy - nowość w portfolio klienta, którego komunikację oparliśmy o humorystyczne i zabawne treści.
Jak w niezwykły sposób zakomunikować odmienioną formułę i smak powszedniego chleba? Podnieśliśmy pieczywo do rangi króla. To dlatego, że chleb rzeczywiście króluje w większości jadłospisów. Poza tym to najstarszy i sztandarowy produkt marki BEZGLUTEN.
Na key visualu, w claimie litera „ó” zamienia się w kromkę chleba z koroną na górze. Ponadto oblicze króla zaprezentowaliśmy w nowych szatach, czyli odświeżonym opakowaniu. Podkreśliliśmy jego skrócony, zdrowy skład, z którego zostało jedynie to, co najlepsze – jak na króla przystało.
Statyczne i Dynamiczne
Firma Bezgluten, jako jedna z pierwszych postanowiła wprowadzić na rynek żywności bezglutenowej nachosy. ATOM Agency stanęła więc przed zadaniem, by z odpowiednią siłą trafić do konsumentów z nieszablonowym produktem. Realizację skrupulatnie zaplanowanej strategii zaczęliśmy od kampanii teaserowej. Zachęciliśmy użytkowników do rozszyfrowania, co takiego dla nich przygotowaliśmy.
Kampania w social media została bardzo pozytywnie odebrana, a produkt wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem.
Statyczne
Statyczne