Canpack
| Polski lider branży opakowań aluminiowych o światowym zasięguDbałość o aktualizację zasad kultury korporacyjnej w stosunku do zmieniających się uwarunkowań rynku, a jednocześnie – do oczekiwań pracowników sprawia, że firma CANPACK stale ulepsza i rozbudowuje elementy komunikacji wewnętrznej. Efekty tego procesu widoczne są również na zewnątrz, w zakresie wizerunku marki oraz jej działaniach CSR, rozumianych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu. Wszystko to pomaga firmie CANPACK tworzyć opakowania metalowe zarówno w tradycyjnych, jak i specjalistycznych, niecodziennych formatach, które za każdym razem są „szyte na miarę” dla indywidualnych klientów z ponad 100 krajów świata. Innowacyjność marki nie przejawia się jednak jedynie w jej ofercie, bowiem CANPACK – jako korporacja – zajmuje się również wspieraniem inicjatyw z zakresu ochrony środowiska (firma sama bierze udział w działaniach recyklingowych na ogromną skalę), a także inicjatyw lokalnych społeczności. Wszystko to opiera się na 6 głównych wartościach marki, a zespół Atom Agency miał przyjemność brać udział w ich wizualizacji.
Tło współpracy
W odpowiedzi na potrzebę przejrzystego usystematyzowania założeń kultury korporacyjnej panującej w firmie CANPACK oraz wyeksponowania i wizualizacji 6 wartości marki (Innovation, Respect, Safety, Teamwork, Integrity oraz Quality), zespół Atom Agency opracował syntezę założeń komunikacji wewnętrznej CANPACK oraz oprawę graficzną do brandbooka CANPACK VALUES.
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_2.jpg)
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_3.jpg)
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_4.jpg)
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_5.jpg)
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_6.jpg)
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_7.jpg)
KSIĘGA PEŁNA INSPIRACJI
Agencja zajęła się stworzeniem kompleksowego w treści, a jednocześnie minimalistycznego w formie dokumentu korporacyjnego, mającego służyć zarówno obecnym, jak i nowym członkom firmy za swoisty drogowskaz wartości, uniwersalnych dla wszystkich pracowników CANPACK. Przejrzysta prezentacja CANPACK VALUES z wykorzystaniem uniwersalnych w formie i unikalnych w wyrazie symboli sprawiła, że brandbook jest czytelny i jasny w odbiorze dla wszystkich przedstawicieli firmy na całym świecie.
![](../../templates/case/canpack-cv/case_cv_9.jpg)