Wystartuj z nami
PL

Bezgluten

| NOWE KATEGORIE PRODUKTOWE W SOCIAL MEDIA

Firma Bezgluten w krótkim czasie planowała wypuścić 3 odświeżone oraz nowe linie produktowe. Zadaniem agencji było skutecznie zakomunikowanie w social mediach pojawienia się zupełnie różnych artykułów. Dla każdego z nich przygotowaliśmy oryginalną i spójną dla całej marki strategię komunikacji. Dzięki temu udało nam się wyróżnić wszystkie 3 linie, tak aby zapadły odbiorcom w pamięć. W naszych działaniach postawiliśmy na humor i zabawę, ale także podkreśliliśmy wartości i właściwości produktu oraz zdrowy styl życia.

BEZGLUTENOWY LIDER JAKOŚCI

Rok 2018 to początek współpracy między ATOM Agency a firmą Bezgluten, działającą na polskim rynku od 15 lat. Lider produkcji artykułów bezglutenowych i niskobiałkowych, dzięki swej pasji, wiedzy oraz doświadczeniu świadczy szeroką ofertę certyfikowanych produktów o wysokiej jakości i znakomitym smaku. Działania firmy dążą do tego, by celiakia i fenyloketonuria przestały być ograniczeniem w codziennym życiu.

We własnych laboratoriach badawczo-rozwojowych wykwalifikowana kadra specjalistów marki Bezgluten z powodzeniem wdraża udoskonalenia i opracowuje innowacyjne receptury żywności bezglutenowej oraz niskobiałkowej, tym samym zaspokajając potrzeby nie tylko polskich, ale również zagranicznych konsumentów. Ich obecna oferta to ok. 250 bezglutenowych i niskobiałkowych artykułów, które zostały licznie nagrodzone trofeami konsumenckimi za najlepszy bezglutenowy produkt roku.

NOWE KATEGORIE W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA

Sposób na spójność i wielotorowość w social media to nasze know how. Różne produkty, to różnorodne claimy i kreacje graficzne, inne sposoby promocji, rozmaita strategia komunikacji oraz nowe pomysły reklamowe. Odmieniony wizerunek chleba powszedniego i jego zmieniona receptura wymagały zakomunikowania odświeżenia tego produktu. Z kolei makarony potrzebowały pomysłu na podkreślenie rozbudowanej oferty nowych kształtów. Ostatnią kategorią produktową były nachosy - nowość w portfolio klienta, którego komunikację oparliśmy o humorystyczne i zabawne treści.

Jak w niezwykły sposób zakomunikować odmienioną formułę i smak powszedniego chleba? Podnieśliśmy pieczywo do rangi króla. To dlatego, że chleb rzeczywiście króluje w większości jadłospisów. Poza tym to najstarszy i sztandarowy produkt marki BEZGLUTEN.

Na key visualu, w claimie litera „ó” zamienia się w kromkę chleba z koroną na górze. Ponadto oblicze króla zaprezentowaliśmy w nowych szatach, czyli odświeżonym opakowaniu. Podkreśliliśmy jego skrócony, zdrowy skład, z którego zostało jedynie to, co najlepsze – jak na króla przystało.

Użyte formaty
postów

Statyczne i Dynamiczne

BRAND HEROES BEZGLUTENOWYCH NACHOSÓW

Firma Bezgluten, jako jedna z pierwszych postanowiła wprowadzić na rynek żywności bezglutenowej nachosy. ATOM Agency stanęła więc przed zadaniem, by z odpowiednią siłą trafić do konsumentów z nieszablonowym produktem. Realizację skrupulatnie zaplanowanej strategii zaczęliśmy od kampanii teaserowej. Zachęciliśmy użytkowników do rozszyfrowania, co takiego dla nich przygotowaliśmy.

Kampania w social media została bardzo pozytywnie odebrana, a produkt wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem.

Lekką i zabawną strategię zbudowaliśmy na nieustannej bitwie między dwoma smakami – serowym i barbecue. Dla obu wariantów powstały oryginalne brand heroes. Ich amerykańsko-meksykański charakter podkreśliliśmy typowymi dla tamtejszych regionów atrybutami. Trójkątny serowy nachos przedstawiliśmy w meksykańskim nakryciu głowy sombrero, a amerykański barbecue w kowbojskim kapeluszu. Cała akacja natomiast przebiegała pod sloganem Howdy AMIGOS. Hasło zestawia dwa charakterystyczne dla obu krajów powitania – co również wskazuje na zdrową rywalizację.

Obaj bohaterowie rywalizują ze sobą w grach słownych, skontrastowanych grafikach oraz głosowaniach. Dla podniesienia świadomości produktu zorganizowaliśmy facebookowy konkurs, który skłaniał fanów do podjęcia decyzji, która drużyna jest lepsza #teamser, czy #teambbq. Aby wygrać, wystarczyło być ostatnią osobą w danej godzinie, która dodała komentarz. Na reakcję użytkowników, którzy napisali aż 400 komentarzy, nie trzeba było długo czekać. Dlatego co godzinę wyłanialiśmy zwycięzcę 4 paczek BEZGLUTENowych nachosów.

Użyte formaty
postów

Statyczne

MakarON

Kolejny launching dotyczył kampanii promocyjnej dla szerokiej oferty bezglutenowych makaronów. Z racji różnorodności ich form komunikację oparliśmy na możliwościach kulinarnych, jakie daje konsumentowi tak pokaźna ilość kształtów (świderki, kolanka, pióra, zwierzątka itd.). Podkreśliliśmy kreatywny potencjał tego produktu i postawiliśmy na minimalizm, robiąc to za pomocą jednego słowa – makarON.

Rozwiązania marketingowe generowane przez ATOM Agency w oparciu o makarON sugerują włączenie w kuchni kreatywności, eksperymentowania i urozmaiceń. Dzięki temu obaliliśmy mit, że bezglutenowe gotowanie jest nudne.

Użyte formaty
postów

Statyczne

Zapoznaj się z ofertą content marketingu
w ATOM Agency

Content marketing Wyślij zapytanie
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.